#Promocja krajowa

Polska rodzina kupuje 146 kg warzyw rocznie

To niespełna 3 kg tygodniowo. Najwięcej zjadamy ziemniaków, pomidorów i marchwi. Daleko nam do średniej europejskiej, która wynosi ok. 250 kg rocznie na mieszkańca. Prowadzone przez branżę działania promocyjne mają na celu wzrost konsumpcji rodzimych warzyw.

Jaka reklama trafia do konsumentów?

Reklama silnie bazująca na przekazie emocjonalnym i angażującej kreacji przynosi wzrost sprzedaży. Jednak tylko co siódma zapewnia na tyle skuteczny przekaz emocjonalny, by odbiorcy szybko go przyswoili. Co zrobić, by reklama przynosiła oczekiwany wzrost sprzedaży? Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę?

Po każdej kampanii najważniejsze jest podsumowanie

Integralną częścią każdego projektu marketingowego, każdej kampanii promocyjnej jest podsumowanie działań, wyciągnięcie wniosków oraz zaproponowanie dalszych kroków. Daje to z jednej strony obraz osiągniętych efektów, z drugiej – solidną bazę do planowania kolejnych wydarzeń. Dlatego tematem felietonu rezultaty kampanii wielkanocnej pod hasłem „Polska smakuje każdego dnia” zrealizowanej przez dziewięć Funduszy Promocji.

Internauci wybierają spoty wideo

Polscy użytkownicy spędzają na oglądaniu wideo w sieci już 40 minut dziennie. Tendencja ta ma charakter wzrostowy. Wideo w internecie jest skuteczniejsze i angażujące, a przede wszystkim bardziej akceptowalne od innych form reklamowych online.

10 rad, jak angażować klienta w markę

Nowoczesny konsument chciałby dostosowywać produkt do swoich wymagań, a spersonalizowana oferta wpływa na jego lojalność wobec marek. – Najlepiej widać to na przykładzie Millenialsów – 52 proc. z nich przekonuje się do produktu właśnie dzięki personalizacji. Agencja  Freebee,  która  specjalizuje się w analizowaniu  zachowań  konsumentów i zajmuje się budowaniem lojalności wśród konsumentów, na swoim blogu podaje jak można zaangażować klienta?

Pasieki na dachach instytucji miejskich

Coraz częściej podczas przechadzki możemy zaobserwować pszczoły, które dobrze zadomowiły się na dachach rozmaitych urzędów i budynków publicznych. O dziwo, te pożyteczne owady zaadaptowały się do miejskich warunków. Pasieki pojawiły się na dachu warszawskiego Pałacu Kultury i Nauki czy na kilku hotelach, a nawet na terenie Sejmu i Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Znajdziemy je także na budynkach  w innych miastach. Wkrótce rozpocznie się kolejne miodobranie w pasiece na dachu Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu.

Badanie Neuromarketingowe

Każdy przedsiębiorca chce się dowiedzieć jak najwięcej na temat swoich klientów. Dlatego prowadzenie badań marketingowych jest ważnym elementem działania przedsiębiorstw. Nie są to badania rynku bo ich celem jest raczej zmniejszenie niepewności w trakcie procesu planowania, a także kontrola wykonania wprowadzonego planu. Każdy może dowiedzieć się więcej na temat swoich klientów niż oni deklarują? Połączenie badań w rodzaju EEG, Eyetrackingu i wywiadów pozwala w pełni zrozumieć motywy i emocje ludzi, dając odpowiedzi na temat atrakcyjności reklam, opakowań, półki i wiele innych.

STREFA INSPIRACJI W BYDGOSZCZY. KOLEJ NA BIAŁYSTOK

Już od roku projekt Strefa Inspiracji Agencji Rynku Rolnego dedykowany rolnikom, producentom i eksporterom żywności i organizacjom branżowym inspiruje, zachęca do kreatywnego myślenia i podejmowania niestandardowych działań w zakresie komunikacji i promocji. Spotykamy się zarówno w świecie wirtualnym, na naszym portalu, a także podczas organizowanych przez nasze Oddziały Terenowe konferencji.

Wielkanocna kampania promocji polskiej żywności

O tym, że „Polska smakuje”, należy mówić zawsze. Dlatego w  okresie przygotowań do Świąt Wielkanocnych  ruszyła ogólnopolska kampania „Polska smakuje każdego dnia”, której celem jest zachęcanie Polaków do poszukiwania i kupowania wysokiej jakości polskich produktów rolno-spożywczych. Przez cały rok.

Świeże soki w cenie

Wśród młodych konsumentów, choć nie tylko, coraz popularniejsze stają się tzw. soki NFC (not from concentrate). To konsekwencja rosnącej mody na zdrowy tryb życia i odżywiania się. Produkty tego typu są poszukiwane na półkach sklepowych, a ich dodatkowym walorem jest to, że są ekologiczne, zdrowe i zgodne z trendem slow food.